ZWROTY

Zakupiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań i chcesz go zwrócić?

Nic trudnego, masz na to 30 dni!


1. Przygotuj numer zamówienia wskazany w potwierdzeniu (EL_ _ _ _ _ _ _ _ _ _) oraz adres e-mailowy, który podano przy składaniu zamówienia i przejdź do formularza on-line:

FORMULARZ ON-LINE


Po jego wypełnieniu otrzymasz wiadomość e-mailową i będziesz mógł skończyć zgłoszenie.

Jeśli jednak jesteś Klientem zarejestrowanym działaj szybciej z poziomu Moje Konto → Szczegóły zamówienia → klikając przycisk 'Utwórz zgłoszenie'

Dalej, aby skończyć zgłoszenie wybierz typ zgłoszenia ZWROT, jeśli chcesz zwrotu. Następnie wyświetli się lista produktów z wybranego zamówienia, przy tych gotowych do odesłania kliknij 'ZWRÓĆ PRODUKT'. Listę produktu/-ów do zwrotu należy potwierdzić. Przejdź dalej i uzupełnij potrzebne dane:

a) nr konta 
b) powód zwrotu 

'ZATWIERDŹ ZWROT' a w następnym widoku podglądu, oznacz zgodę i 'ZAPISZ' swój zwrot zachowując jego numer (ZWRE_ _ _ _).

Pamiętaj! Zaadresowaną paczkę oznacz imieniem, nazwiskiem, numerem zwrotu (ZWRE_ _ _ _) lub/i .pdf ZWROT.

Nadmieniamy, że zgłoszenie zwrotu on-line możliwe jest po faktycznym odebraniu paczki i wygenerowaniu przez system rachunku do danego zamówienia (tj.: faktury). Dlatego prosimy o cierpliwość, jeśli komunikacja między firmą kurierską (doręczenie paczki, następnie wysłanie powiadomienia do nas) a dostarczeniem rachunku (sklep przyjmuje powiadomienie od firmy transportowej i wysyła rachunek e-mailowo) nieco się wydłuża. Wciąż pracujemy nad rozwojem serwisu i udoskonalamy wszelkie procesy. Za ewentualne trudności serdecznie przepraszamy.

2. Kompletowanie paczki
Zwracane produkty muszą być nowe i nieużywane, zadbaj również o to aby produkt wrócił do nas w jak najlepszym stanie, szczególną uwagę prosimy zwrócić odsyłając produkty, które mogą łatwo ulec uszkodzeniu np. czapki czy akcesoria.

W przypadku obuwia prosimy nie obklejać oryginalnego opakowania butów taśmą klejącą - karton z obuwiem należy włożyć do innego pudełka. Jeżeli masz problem ze znalezieniem odpowiedniego kartonu wykorzystaj nasze opakowanie. Oryginalne folie oraz metki nie są wymagane ale będziemy bardzo wdzięczni, jeśli produkt zostanie odesłany wraz z nimi.

3. Wysyłka
Zadbaj o swoją przesyłkę! Upewnij się, że spełniłeś poprzednie wymogi, wszystko jest czytelne, w paczce znajdują się właściwe produkty a sama paczka jest odpowiednio oznaczona (ZWRE_ _ _ _). Ślij ją na adres:

New Media Sławomir Krawczyk sp. k.
ul. Żmigrodzka 249B
51-129 Wrocław


W trosce o bezpieczeństwo przesyłanych towarów zalecamy korzystanie z usług firm kurierskich lub nadawanie paczek z potwierdzeniem nadania.
Uwaga! Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem, do paczkomatów oraz produktów dostarczonych osobiście.

4. Zwrot należności
Pieniądze zwracamy przelewem na konto w możliwie najszybszym czasie, ale nie później niż do 14 dni kalendarzowych, od daty otrzymania przesyłki zwrotnej.